McDonald’s ČR podporuje studenty. Uzavřel strategickou spolupráci s Asociací studentů a absolventů. | EkonTech.cz


McDonald’s ČR podporuje studenty. Uzavřel strategickou spolupráci s Asociací studentů a absolventů.

Hlavní partneři

Pod záštitou

Mediálně podporujeme

Freetime / Gympl Roku / Střední Roku
13. 4. 2016 - 11:30

ASA (Asociace studentů a absolventů) získala významného partnera. Je jím společnost McDonald’s Česká republika, která díky svému zapojení podpoří studenty a studentky středních škol a gymnázií na cestě k získání první pracovní zkušenosti. Společnost otevírá pravidelně mladým lidem spoustu pracovních míst napříč celou ČR.

McDonald’s se v rámci spolupráce s ASA zapojí do aktivní podpory studentů středních škol a gymnázií. Společnost již dnes zaměstnává stovky mladých lidí. Svojí aktivitu chce zintenzivnit a rozhodla se k podpoře studentské ankety Střední Roku a Gympl Roku. Aktivní spoluprací bude propojeno stovky pracovních míst se studenty a absolventy škol po celé ČR. Ankety umožní společnosti intenzivní kontakt s desítkami středních škol a gymnázií.

„McDonald´s podporuje aktivitu a vnímání hodnoty práce a kolektivu u mladých lidí. Pro spoustu našich zaměstnanců jsme prvním zaměstnavatelem, kdy se děti a studenti učí prvním pracovním návykům, zodpovědnosti a fungování v kolektivu. Jsme jedna z velmi mála společností, které zaměstnávají mladé lidi už od věku 15 let, a jsme schopni umožnit, aby si směny plánovali zaměstnanci sami podle toho, jak sami potřebuji. Chápeme, že škola je jejich priorita a nám jejich zkrácené úvazky vyhovují. Navíc se naši zaměstnanci naprosto shodují v tom, že „mekáč je prostě skvělá parta“. Rádi spolu tráví i volný čas a to ne jen na firemních akcích McDonald´s. Asociace studentů a absolventů má velmi podobné smýšlení jako my -  chce podporovat mladé lidi v prvních krocích jejich pracovního života, chce pomoci utvářet správné hodnoty v mladých lidech - proto se na spolupráci s ASA ale i středními školami v ČR velmi těšíme,“ uvedla Linda Šefčíková, HR manažerka McD.

„Jsme rádi, že tak významná společnost učinila strategické rozhodnutí v podpoře studentů a absolventů středních škol a gymnázií. Velmi se nám líbí osobní přístup zástupců McDonald’s ke studentskému prostřední a vážíme si ochoty věnovat se studentům v prvních krocích na trhu práce. Věříme, že naše spolupráce bude mít dlouhého trvání,“ řekl ke spolupráci Daniel Novák, ředitel projektu.

Střední Roku a Gympl Roku jsou prestižní ankety mezi studenty a čerstvými absolventy středních škol a gymnázií v České republice. Studenti a absolventi v průzkumu vyjadřují, jak se jim na jejich škole studuje nebo studovalo. Impulsem ke vzniku projektů byly již v roce 2011 žebříčky českých médií, které srovnávaly školy v ČR podle různých kritérií. Podstatné kritérium, které všem těmto žebříčkům chybělo a stále chybí, je pohled studenta či absolventa na jeho školu. Hlasování se každoročně účastní více než 45 000 studentů středních škol a gymnázií.